29 Aralık 2010 Çarşamba

erkenci bir yeni yıl dileği

insan oğlu doğuyor, yaşıyor yaşarken yılları geride bırakıyor ve umutla geleceğe bakması ona öğütleniyor. öyle zamanlar geliyor ki insan erteliyor bir şeyleri ya da ertelemek zorunda kalıyor.

yine bir yıl daha geçti ömrümüzden. geçen sene iyi dileklerle , daha önceki yıla benzemeyecek daha iyi olacak iddialarıyla merhaba dediğimiz 2010 yılı bitiyor.biterken nelerinizi yanınızdan alıyor, hangi duygulardan yoksun ya da hangi duygulara hasretlisiniz bilmiyorum. bu yıl kimleri getirdi size, kimleri sevip nefret ettiniz onu da bilemem. ama umarım bazı vakitlerde güzel şeyler paylaşmışızdır.

hep sonralara bıraktığımız yaşanacaklarımız bu yeni yılda bulur bizi umarım. ertelediklerimiz, planladıklarımız, istediklerimiz 2010 la 2011 le sınırlı kalmaz inşallah.

bu sene ne yaptım neyi yapamadım. ne getirdi ne götürdü benden diye düşününce bir üstadın güzel bir şiirini anımsadım . behçet necatigil der ki;

sevgileri yarınlara bıraktınız
çekingen, tutuk, saygılı.
bütün yakınlarınız
sizi yanlış tanıdı.

bitmeyen işler yüzünden
(siz böyle olsun istemezdiniz)
bir bakış bile yeterken anlatmaya her şeyi
kalbinizi dolduran duygular
kalbinizde kaldı.

siz geniş zamanlar umuyordunuz
çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
yılların telaşlarda bu kadar çabuk
geçeceği aklınıza gelmezdi.

gizli bahçenizde
açan çiçekler vardı.
gecelerde ve yalnız.
vermeye az buldunuz
yahut vakit olmadı...

geniş zamanlarınız olsun sevgili dostlar. bu yılı benle geçirdiniz. siz bana ben size karşı adımlar attık.biraraya geldik. konuştuk,tartıştık, gülüştük, ağlaştık, isyanlar ettik kısacası yaşadık. bi,r ömür geçireceklerimizde var aranızda, hiç yanyana gelmeyecek olsam da sevdiklerim...

dar alanları, dar zamanları bir kenara iterek, pişmanlık ve keşkeleri çöplüğe bırakıp umut denilen şeyi mum ya da güneş halinde ışıklar saçarak var edelim içimizde. en azından şimdilik dileğim bu.

2010 istediğimizi getirmedi mi? zaten 2009 da getirmemişti unutmayın. 2011 bir şey getirmeyecek belki de ama umarım birbirimizi kaybetmemize sebep olmaz. 2012 yılı var olursa eğer ve karşılayacak güçü bulursak onu, ne olur berabr olalım.

seviyorum sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder