29 Aralık 2010 Çarşamba

bol küfürlü bir yazıdır ona göre bakınız

insanın kaderinde sikilmek varsa ne yaparsa yapsın uzak duramıyor bu eylemden. sikilmek dediğim cinsel anlamda olan değil yanlış anlaşılmasın. ona sevişmek diyorum ben en duygulusundan, en olmadı cinsel ilişki diyorum geçiştiriyorum

ama sikilmek öyle mi? böyle hiç anlamadan bazen de ben geliyorum diyerek gerçekleşiyor.

ruhani sikilmeler, lafla sikilmeler, eylemlerle hiç anlamadan girişilmeler...
bu senenin gözde eylemlerinden.

bazen sırf sikilmek için dünyaya geldiğimizi düşünmüyor değilim.


üniversite de ilk dost kazıklarını , sevgili satışlarını görünce anladım ki sikilmek diye bir eylem varmış. daha öncesinde cidden mutluymuşum, sakinmişim ve "sikilmek" sadece bir küfürmüş erkekler arasında duyduğum.

büyüdükçe sikilme ihtimalleriniz yükseliyormuş mesela. ne kadar çok insan tanır ne kadar çok olayların içine girer kendinizi belli ederseniz o kadar çok yakın olurmuşsunuz bu eyleme.

arkadaşlarınızdan yediğiniz kazıklar, satışlar...
seviyorum deyip sonra yok olan adamlar, yok olmasa da seviyorum kelimesi adı altında senle oynamalar...
devletin çağdaş , eğitimli, kültürlü insanlar değerlidir deyip ampül kafalıları başa getirmeleri...
üniversite gibi sözde aydın yerlerde bile arkam arkam , dayım dayım demeler...
ailenizin beklentileri ile sizin beklentilerinizin savaşları...
ve dahası aslında tek bir nokta da biraraya geliyor -sikilmek- evet evet hepsinin sonunda sikiliyorsunuz değerli okuyucu.

ne oldu neden takıldın diyeceksiniz bu sikilmeye. aha çünkü gene sikildim. kimse acımıyor insana boşluğu buldu mu sikiyor.

şimdi azcık dellendiğim olaya gelelim, sikilmeye neden bu kadar takıldım anlamanız için

okuldan tezimi destekleyen bir burs alıyorum ama bu burs elinize verilmiyor.işte kırtasiye ürünlerini, fotokopi, araştırma için gidilen şehir dışları için yol parası, kitap parası vb konularda size maddi destekte bulunuluyor. istediğiniz kitaplar kırtasiye ürünleri alınıyor falan filan...

bilenler bilir aranızda bir ay önce yine kitap almıştım. hocam daha o vakit bana güzel bir dokundurmuştu bi yerini: / benim tezle alakası olmayan kitapları almıştık ona. bende 3 kitap almıştım falan filan...

şimdi bugüne gelelim.
3 hafta önce sipariş ettiğim kitaplar gelmiş, tezim için gerekli bu kitapları bekliyordum dört gözle.
bugün hocamdan bir mail geldi

"istediğin kitaplar geldi. kitapların hepsi fakültenin demirbaşına kayıtlandı. o yüzden işin bitince aldığın kitapları bölüme teslim edeceğiz. " diye. iyi de hemen aklıma daha önce alınan kitaplar geldi. onlar niye demirbaşa kayıtlanmadı ama şimdi benim kendim için aldıklarım kayıtlandı ? o an kocamam bir kelime düştü beynime SİKİLMEK


ve sonra bir arkadaşla yaptığımız şu diyalog çıktı ortaya. çok güldüm bir anda gözümden yaşlar geldi o kadar. evet seviyesizce evet çok salakca evet yanlış ama bugün paylaşacağım bu diyalogu.
zaten yarın filan silerim bu yazıyı. bu kadar sik görmek hiç hoş değil


bu danısmanım benım....
maıl atmıs
bu arada istediğin kitaplar geldi. kitapların hepsi fakültenin demirbaşına kayıtlandı. o yüzden işin bitince aldığın kitapları bölüme teslim edeceğiz...
dıye
ıyıde
ben nıye verıyorum kıtapları
aq
o na da aldık kıtap
onları nıye demırbaslatmadı da
benımkılerı
demırbaslattı
aq
sinan:
valla helal adam göz göre göre sikiyor
çok taktir ettim
karyatid:
guluyom
aglancak halıme
sinan:
hani gizliden de sikmiyor
karyatid:
ghehgehg
sinan:
alenen sikiyor
bak nasıl sikiyorum
selaaaaaaaaaaaaam diyor
karyatid:
öluyom yaa
sinan:
bu adamın penisi küçük kesin
karyatid:
gozumden yas geldı
hehehe
sinan:
ya da tek daşşaklı
hatta hiç mi yok acaba ya
karyatid:
bu kadar ıyı sıkemez oglum nasıl yok deme oyle:/
sinan:
ya da yamuk olablirmi
karyatid:
bak ne guzel sıkıyor
sinan:
işte oradan sikemediği için bu yonunu geliştirmiş heralde
sinan:
taktir ediyorum iyi sikiyor
siktirecek olsam ona yaptırırıdim hiç değilse profosyonel


: )))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder