31 Ocak 2010 Pazar

yalnızlık nedir ? denildiğin de;

damarımda kanı hissetmez iken varlığını hissedip nefes alış verişlerimde bile yanık tadını aldığım adımın tenimin sıfatımın varlığımın içine girip yerleşmiş ve artık çıkması zor, ve artık daha bir ben ve benen bile bana yakın olan , tüm olan bitenleri yakıp ,atıp, uzaklaştırıp sözde yakınımda olanları sözdelikten çıkarıp tek ben , benlik,- teklik kelimeleriyle anlamlandırıp bir ben olabilme durumunu insanlığıma yaşatan, yalan dünyada doğarken de ölürken de tekiz durumunu tüm yaşamsal eylemlere geçirme.

eş ruhu bulmama, bulamama , bulsa da istememe. cinselliği yok sayma asekssüelliği kendine sıfat edinme. aşkı yalansı masallar da , izlenilen gereksiz diziler de, behlül ile bihterin daha çok seks kokan sevgi sözlerinin içinde görme, öyle kabul etme ve aşk denilen şeyi yok sayma.
sevginin ana baba kardeşle bir bakıma şekillendiğini diğerlerinin geçiçi, anlık, ya da çok ama belirsiz olması gerekliliğini ve şuan buraya yazılmayan bir çok farklı şeyi bir arada insana veren olgudur yalnızlık.

getirisi yukarı da saydığım ya da sayamadığım şeylerdir.

yalnızlık , lal olmanın dile, kör olmanın göze, hissizliğin bedene işleyişidir.
acımasız olmak, gerçekçi olmak, çekinmeden utanmadan bir siktir git diyebilmektir sözde insanı sevene.
yalnızlık aşk nedir sorusuna cevap verilmek istenilmezken aşktan öte insanın ister istemez sahiplendiği ve artık ben merkezli yaşamda yoldaş olan insanı teklikle sınayan kavramdır.

yalnızlık sadece tanımadığı insanların içinde var olmak ama gerçek hayatta bir dört duvar arasında yok olmaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder