8 Ocak 2010 Cuma

soru

huzurlu hissetmek nedir diye düşünüyorum bugün.
huzur nedir?
hissetmek ne kadar insana?
his neydi?
tüm sorular cevapsız olmak için mi var? yoksa verilen cevaplar işime gelmediği için mi cevapsız gelir hep sorular?

soru işaretleri birbiri ardına sıralanırken ben sadece düşünüyorum. düşünüyorum öyleyse varım diyemiyeceğim. çünkü ne zaman düşünsem burada olmuyorum. beynimin içindeki artık bilimsel adı her neyse o kıvrımların arasında geziniyorum. geçmişime göz atıyorum, aynı soruları oırada görünce " yuh artık 25 yıllık ömür de bir kere de olsa doğru cevap bulunmaz mı?" diyor sövüyor bugüne geliyorum. o yolculuklar sırasında yoruluyorum, yoruldukça gözlerimden aşağı inme isteği doğuyor. ağlasam da aksam beynimin oradan gözlerimin içinden.
akışkan bir halim olsa, kekremsi bir de tadım. sonra yok olsum. gerçi varlığımı kimse bilmiyorum gibi ya da kimse aslında gerçek varlığımı bilmiyor gibi.

ne diyordum nereye geldim bilmiyorum, feci bir dengesizlik içindeyim bugün. tüm can sıkıntısı sorular içimde.

huzur neydi?
beni bu kadar huzursuz kılan neyse içimden söküp atma ihtimalim var mı?
huzurlu olunca mutlu olma anahtarını elime verirler mi?
verilen anahtar her kapıyı açar mı?
açmazsa gene de mutlu olur muyum, huzuru bulur muyum?
ahanda soru, biliyorum cevap verenimiz yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder