4 Ocak 2010 Pazartesi

Everybody Loves Me But You



ah beya ablam ne güzel söylemişsin, ah nasıl yapmışsın bunu.

blog blog dolaşıp ruhumu uçuştururken koymuş bir insan evladı al demiş dinle arkadaş, dinle de bul belanı : ) öyle dememiş canım ama ne güzel etmişte , koymuş bu şarkıyı oraya.

aylar oluyor cold case' de duymuştum bu şarkıyı. göbeğim çatlamıştı şarkının adını buluncaya kadar.
şarkının caldığı sahneden önce " kız beni özgür bırak" diyordu filmde. anam ne ağlamıştım. arada olur, korku filminde misal vampir ölünce ağlayan insanım ben. neyse işte.

güzel şarkı. kendime söylüyorum. sözde herkes seviyor seni bir tek sen sevmiyorsun beni diyorum. sevsen olmazdı sonumuz böyle.

saygılar.

2 yorum:

  1. vurulduk ince ince edasında bir şarkı. gülerken ağlatanlardan. anısı başkadır. birde coldcase te duyunca şaşıp kalmıştım. falan filan. niyeyse tribe bağladım yine.

    YanıtlaSil
  2. : )
    allah allah ne kadar benzer bir cümle içindeyiz ikimiz. şaşırdım.

    sabahın 5de bunu yazdığım için mi yoksa cidden mi ben cümlende bi kinaye hissettim, ya da harbiden oda boka anlam yüklüyorum?????

    YanıtlaSil