24 Ağustos 2009 Pazartesi

yok oluşlar

ben tüm yok oluşları seçtim
tüm yollar bana kapalı
tüm seçenekler zaten seçilmiş
ve tüm insanlık birden silinmiş

gitmelerim, kalmalarım
ardımda bırakıp kaçtıklarım
beni bırakacağını hissedip ondan önce adım attıklarım
hepsi ama hepsi orda
ve ben tüm yok oluşları seçen bir kadın

kadınlık nedir bilmeye gerek görmeden
işnsanlığın şifreleriyle iletişim halindeyken
tüm yolların doluluğu
ve de tüm bu yolların çamurluluğu
durdurdu beni
o yüzdendir ki ben tüm yok oluşlarım seçtim

yiyenler, içenler
bir şarap şiesinin içinde ölenler
içmeden sarhoş olanlar
sarhoşluğu aşkla tadanlar
hepsia am hepsi bir masada otururken bir arada
ben tüm yok oluşları seçtim
alkolün adı olan biri oldum gittim

gitmelerin tadını en iyi bilen oldum sonra
kalmanınsa ta kendisiydim ama kimseye demedim
gitsemde yollarım kapalıydı işte
gitmelerim bir adım kalmalarım bir ömürdü
ve ben tüm yok oluşları seçtim

birileri için yaşamak
birilerinin yaşamında tam olmak
işte tam ben bu seçeneği gördüğümde kör oldu gözlerim
kör öldü badem gözlü oldum sonra
ondan dolayıdır benim
tüm yok oluşları seçişlerim

yok olmak kaldı bir bana
başka bir seçeneği sunmadı
ne insanlık ne tanrı bu kuluna
o yüzdendir işte
tamda bu yüzden
bu canlı tüm yok oluşları seçti
bir iki satır arası gizlenmiş herkesin bildiği bir kelime olup
yok olup gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder