26 Ağustos 2009 Çarşamba

özledim

ne paylaştık ki ne yaşadikta bu kadar özlem kokuyor her şey anlamıyorum.
topu topu 1,2 ayın bilmem kaç günü bir merhaba ve ötesiydi laflamalarımız.
bazen bakıyorum , senle iletişimi sağlayan yerlerde apaydınlık duruyorsun.
susuyorsun
sen sustukca şaşırıyorum
ne yapmalı diyorum nasıl merhaba demeli?
acaba sıktım mı küçük kahkahalarımla? diyorum sonra
önyargılı olma demiştin bana ama tanımamışım işte seni, tanımıyorum da belkişde tanıyamayacağımda. o yüzden belki de anlam veremiyorum bu suskun haline.
her yerde isim zikretmeden seni anıyorum.
bir çıkar yol dileniyorum senin benim tanımadığımız kişilerden
neden böyle oldu bilmiyorum. çok mu açtım acaba iki güzel söze
yoksa sen mi vardın, olmalıydın hayatımda
hiç bilmiyorum.
ama şuan elimde kocaman bir heyecan ve küçücük açılası bir sevgi.
nereme sokacağımı bilemiyorum tüm bunları. sığar mı ki kalbime.

niye sevdim seni bilmiyorum
belki okumayacaksın bunu, okusanda anlam veremiyeceksin.
ne diyor bu deli?
neden saçmalıyor
ya da yaralıyor ki kendini diyeceksin.

belki de ben sana dedim, güçlü ol diye bak becerememişsin diyeceksin bilemiyorum ama
seviyorum ben seni.
gözümden bir kaç damlıyor bunu söylerken. bu iyi bir şey değil sanki.
her damlayan gözyaşım kadar saydam bir özlemi akıtıyorum bu kelimelere

sana diyorum adam
özledim
kocaman bir özlemle öyle garip smileylerle bekliyorum seni.
ne olur özlemime yakışır gel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder