25 Ağustos 2009 Salı

ölmeye çağrı 1

ölmeyi diliyorum şuan.
bir korkak gibi kaçmayı diliyorum .
ne zormuş büyümek ve yaşamak
korkağım ben yorgunum
hiç savaşçı olamadım gene olamıcam demek istiyorum.
kayalara denizlere içkiye vurasım var kendimi.
anlamıyorlar beni sözlük. oysaki çok açık perdelerim
kurallarım çok kolay ve açık.
anlamıyorlar beni
bende hayatı
ölesim var .
ölmek için sebebim çok gibi yine
ama bu sefer daha ciddi bakışım ölüme
daha güçlü , daha sert
ah sözlük anlamıyor o bile beni.
boğuluyorum
hayat ne zormuş niye söylemedin bana
senin hayalin, umutun yetmez yeşertmeye bir ölüyü niye demedin bana
niye ölmek kolay değil yaşamak gibi demedin bana
niye sözlük
yoksa sen demi anlamıyorsun beni herkes gibi
anlamsızlık ne garip şey sözlük
ıslanmak gözyaşlarıyla ne sıcak.
ve kalbim ne kadar kör ve lal
ah sözlük ölesim var
git desene bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder