25 Ağustos 2009 Salı

kazık yenilen bir günün isyanı

insanlar niye yalancı ve niye yapamıcakları işlere el atıyorlar.
niye yapıcı olmak yerine yıkıcılar
canıma cıyor sözlük.
ağlamaktan gözümde birşey çıktı tek gözlü bişi oldum çıktım
canım acıyor çok. ne yaptım nedir bendeki eksik bilemiyorum .
yüreğim acıyor. istediğim hiç bir şey yolunda değil.
4 aydır uğraştığım. ingilizce cevirileri için bir sürü para verdiğim. haftalardır uyumayıp yaptığım ödevin yanlı olduğunu öğrendim dün. şimdiyse iki gün içinde yeni doğru ödev yap denildi. lakin hocaya yardım istemek için gittiğimde bu saatden sonra birşey yapamıcamı söylediler. ee şimdi ne olucak yani. ben ödevi yapmalımıyım yapmamalımıyım?
anladıysan bişi söyle bana sözlük.
yüksek lisansında akademininde eğitim hayatınında bu ülke koşulununda sanat tarihi bölümününde diye giden küfürleri atmenin kimseye faydası oluyacağını biliyorum
tek istediğim akademik bir çalışma içinde olmaktı
ama uygun değilmişim işte
bir sen salaksın çık odandam git burdan denilmedi yüzüme
onuda söyletmelimiyim sözlük
başarısızlık mıdır bu
canım acıyor.
kurtuluş nerede?
derlerya bazen cahillik en iyi mutluıluk diye.
keşke cahil kalsaydım
lise bitiminde evlenseydim tek derdim akşam ne yemek yapsam olsaydı
canım acıyor
akademik toplumun içindeki kurtlarlka savaşacak gücüm hiç yok
çünkü ben çok basit ve safım sözlük
beni kirletirmisin
saflığımı elimden alırmısın
cin olup adam çarpma yı bana öğretirmisin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder