17 Kasım 2010 Çarşamba

bayram notu, dileği ,mesajı falan filan

bayram gelmiş neyime diyorum bir yandan
bir yandan bahcede bulunan koç'un sesinin acılı melodisi içimde... kan dökmenin nasıl bir şey oldugğunu düşünüyorum


bir deli olarak, her günü deli tadında yaşadığımızdan yarınların pek bir özelliği yok gibi olsa da bayramları değerli kılmaya, akraba ziyaretleri, arkadaşlarla buluşmalar, tatlı tüketme, hoş sohbetler yapma, işsizliğime dair sıkıcı konuşmalar, ah ah evde kaldınlara sadece gülümsemeler... ve daha bir çok şeyi yaşayacağım. siz ya daha güzel ya daha beterini yaşayacaksınız bilemiyorum

ama iyi dileklerim var size
hepiniz çok uzağımdasınız. mesela bayramın ikinci günü gerçekleşen arkadaşlarla bayramlaşma seansında yoksunuz ne yazık ki

oysaki her birinize kendi elimle yaptığım tatlıyı ıkram etmek ısterdım. ya da kahve ikram edip dostlugun kırkıncı yılını bahçeli'yi de anarak ve gülerek kutlamayı...

uzatmak istemiyorum pek.
anladınız zaten.
sizi seviyorum. bazılarınızı pek iyi tanımıyorum belki ama tanımadan da sevmeleri, görmeden de her noktanızı keşfetmeyı seviyorum biliyorsunuz

tanımak güzel sizi
hadi iyi bayramlar
sonu olmadı sanki ama kafam dagınık, bılırsınız az cok benı

bir başka bayram ne olur bulusalım
sızın oldugunuz sehre geleyım olmadı.
bayramlaşmak güzel şey, siz bırakın "kan döküldü ay ay cani bunlar"," din mi bayram mı neyıme" laflarını...

bayram demek böyle çocuksu yanlarımızı cebimizde taşıyıp oturup sohbet etmek...

iyi bayramlar
sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder