26 Kasım 2010 Cuma

ah mandalina vah mandalina


ah mandalina vah mandalina
sen ne garip bir meyvesin ve neler yapmaktasın bana
anlamlar yüklüyorum gene bir şeylere ve anlamsızlıkları çekimlendiriyorum.yeni yeni edebi diller...

ne oldu gene bakım deme bana ya da de . bir yandan elimdeki mandalinayı soyayım bir yandan anlatayım.

13.12.2009 tarihinde itü sözlüğe şöyle bir itirafta bulunmuşum;

bu ara sapık gibi devamlı bir sevgilim olsun ve ona mandalina soyayım istiyorum. tek hayalim bu oldu. böyle ben mandalina soyayım o bana gülümseyerek baksın. sonra ağzına tek tek mandalinaları tıkayım istiyorum. ayrıca elma soymak istiyorum ona, elma dilimini bıçağın uçuna takıp ona uzatmak istiyorum. adamı elimle besleyesim var ya. o kadar yani. sanırım yalnızlıktan sıyırıyorum.

o itirafı yapıp kurtulurum sanıyordum içimden, istediklerimden.
ama olmadı. kış bitinceye kadar, oda da üşüdükçe, meyve yedikçe hep bunu istedim

günlerden bir kasım günü yine yıllardan 2010
gene elimde bir mandalina. hatta pc nin bulunduğu masanın üzeri bir 4-5 mandalinanın kabuğuyla dolu.

ve gene o istek yüklendi içime. elimde bir mandalina. soyuyorum , tertemiz ediyorum. sonra uzatıyorum dudaklarımın arasına. ama bir yanım bu ağız benim ki olmamalı diyor.
gene bir anaç tavır yüklü içim.
biri olsa bak mesela şimdi, buraya bir şeyler yazmak yerine soysam mandalinayı al ye desem. hatta öylesine salak saçma konuların içine dalsak...

ama bu sadece mandalina soyarken içime geliyor. onun dışında bir eksikliğim yok. tamım ben.
ama şu mandalina yok mu
ah şu mandalina


mandalina seven insan aranmakta bu ara: )










2 yorum:

  1. En kısa zamanda,gönlünüze göre,mandalina seven,portakal,elma,ayva,üzüm,armut,patates,kereviz,pırasa seven birini bulursunuz.Siz ayıklarsınız o yer.Ne güzeldir sevdiğine elleriyle meyva soyup,sebze pişirip yedirmek.Bir tadını alan bir daha vazgeçemez.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. dilekler gerçek olur belki bir gün.olmazsa da canımız saolsun.
    mandalinayı kendime soyar yerim. yeterki mandalinalar çürümesin. yeter ki sonbaharlar kışlar böyle kutsal meyvalar sunsun bize.

    saolsun

    YanıtlaSil