21 Kasım 2009 Cumartesi

gitmek istenilen evim nerede? var mı ki öyle bir yer?




ışıklar sönüyor ve görülemiyorum
aksi yönünde yüzmeye çalıştığım akıntılar
beni dizlerimin üstüne çöktürdüler
oh yalvarıyorum yalvarıyorum ve şarkı söylemeyi diliyorum

söylenmemiş sözlerden çık
kafamı taşımamalı mıyım ve
ismi konulamayan belayı
kaplanlar evcilleştirilmeyi bekliyor, şarkı söylüyorlar

sensin
sensin
karmaşa asla durmaz
kapanan duvarlar ve tik tak eden saatler
geri döneceğim ve seni eve götüreceğim
söylemeyi bildiğim melodiyi durduramam

denizlerimden çık
kaçırılmış fırsatları lanetle
ben tedavinin bir parçası mıyım
yoksa hastalığın bir parçası mıyım, şarkı söylüyorum

sensin sensin sensin
sensin sensin sensin
ve hiçbir şeyle kıyaslanamaz

sensin sensin sensin
evim evim gitmek istediğim yer

2 yorum:

  1. bulursan o yeri nothing else compares gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. : )
    bir yer var, biliyorum;
    her şeyi söylemek mümkün;
    epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
    anlatamıyorum...

    YanıtlaSil