16 Eylül 2010 Perşembe

pis kokuyor

kusmak istiyorum ama kusabileceğim temiz bir yer yok gibi çevrem de. bu kadar pisliği nasıl toplamışım özenle, nasıl becermişim bunların olmasını?

midemde kocaman bir şey, çıkmak istiyor. bir tepinsem bağırsam, haykırsam. ne kadar rahatlayacağım.

vahşet neymiş kendimce anlıyorum şimdi.

arkadaşlık kavramlarını yaktım dün, iyilik yapmak herkes mutlu olsunculuk, insanlar arasındaki köprülerle birlikte yandı.

dünya da kirliliğin aslında en temiz gördüğünüz kişilerin elinde olabileceğini yaşarak görüyorsunuz.
o yapmaz dediğinizi başrol oyuncusu asaletinde yaşıyor insanlar

burası çok pis kokuyor bugün. herşey benim çok dışımda ama bir o kadar da çok fazla benim üzerimde.

hala sesim çıkmıyo9r, hala tepine tepine haykıramıyorum.

ama en azından bir iki cümle kusayım istedim

burası çok kötü kokuyor, bu koku hiç tanıdık değil.
en pamuklara sardığım, insanız biz dediğim attı kazığı

salak olduğumu bilirdim, ama bu kadar olabilmeyi göze almamıştım

gene uyandım bugün, ama etrafım kusmuk içinde
ve bir koku burnumda

sevdiklerim pis kokuyor arkadaş, etler birbirine karışmış, sevgi oyuncak olmuş, sevişmeler baş kahraman gibi gururlu.

bu kadarını istemezdim.
istemediklerimi veren hayat, gene avcumu doldurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder