8 Eylül 2010 Çarşamba

bayram gelmiş neyime...

önce bayram nedir diye düşündüm. neydi bayram? küçükken sadece bayramlıktı, biraz harçlık, bol tatlı , çikolata tüketimi. sonra tatil olgusu eklendi okul çağında. sonra ramazan kurban artık ne ise dini özellikleri etiketlendi bayramın yanına.

artık benim için de ne bilmiyorum. tatil desen değil, tatlı desen değil. harçlık hiç değil. peki ne bayram? cevabı yok şuan.

cevabını bilmediğim bir şeyi kutlamak belki ironik ama
" bayramın kutlu olsun yine de. hayırlı bir bayram geçirirsin umarım. biraz tatlı ye, ya da ikram et birilerine. küçük çocukları sevindir. biz toplayamadık o paraları onlar toplasın diye en azından bir tl yi bırak küçük avuclara...
gülümse insanlara, el öp ya da öpme ama en azından temizce gülümse..." gibi cümlelerle dostlara mesajlar atıyorum.

bayram sevinci, heyecanı, özlemi yok oldu gitti. ya ben kirlendim ya büyüdüm ya da bayram sevinçlerinden uzaklaştım. bilemicem şimdi ya da bilsem de söylemeyeceğim.

bayram gelmiş neyime diyoruz bir çoğumuz ama yine de BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

bayram dönüşü tatlıya doygun bir mide ile güler yüzle karşılaşmak , sohbet etmek dileğiyle. iyi bayramlar

okuyana özel not: öğrenciyim hala, harçlık kabul ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder