29 Nisan 2010 Perşembe

işsizin günlüğü sayfa 1

dün bugün yarın hepsinde aynı etiket ismimin önünde. iyi kız, akıllı kız, evde ama ya yazık tüm gün...
tüm bunları hakedip etmediğimigeçtiğimizde elimde yine o sıfat kalıyor. işsiz.
beş parasızlık deyimlerini arıyorum sözlüklerde . ve bulduklarımın yanındabakınız veriliyor ismimle.
böyle olunca işte delleniyor insan.
tek işim yazmak oluyor. baksana, akıl sağlığım bozuldu ona dair birgünlüğüm var. yalnız kaldım ona dair günlüğüm var.işim yok boşluktayım bak işte işsizlik günlüğüm var. ama tüm b u günlüklere dair sistemli bir çalışma yapıyorum. acaba günlükçülük mü benim işim? yoksa artık bir işim var mı?yemek içmek yatmak yaşamak dışında yeni faaliyetim günlük tutmak mı yoksa?
söylesene günlük. yeni işim sen misin?

5 yorum:

  1. bilmem, henüz sonlarına gelmedim sanırım o yüzden göremedim arka kapakta yazan şu kadar sayfadır, şu kadar yapraktır yazısını. ama daha çok yazıcak gibiyim: (

    YanıtlaSil
  2. ç.kale'de sahil boyu yürüdüğüm zamanlar bende çok düşünmüştüm...

    YanıtlaSil
  3. aaa çanakkale mi?

    desenize benden önce aynı yolda adım atanlar da benzer kaygılarla atmışlar adımlarını...

    YanıtlaSil