4 Nisan 2010 Pazar

gene deli

evet, artık iyice kabul gördüm.
deliyim, deliyiz olmadı gelip beni delirtiniz.
yaşadığım şeyleri hangi akıllı yaşardı? ya da hangi deli kabul görürdü bu tüm yaşananları? ya da bu yaşadıklarım sadece bir delinin hak edeceği şeyler miydi?
he günlük bu konuda bir fikrin var mı?
hayat ibneliğini sadece yatak odasında göstermiyormuş. ibne deyince hep aklıma yatak odaları geliyor biliyor musun? son dakika golleri of of...

yedim gene bir gol. bense kalem olduğunu bile farketmeyen kaleci üniformalı bir şişko.
top ben değil miydim? ha pardon ibne olan hayattı değil mi? karıştı kafam. kim şişkoydu? kim toptu? kim ibne?
bizim şehirlerde toplara ibne denmiyor muydu?

ha o zaman hayat top öyle mi? peki ben ne zaman o topa vurup gol kralı olacağım?
kalemi onarınca mı?
ama sanırım önce şu yırtık kramponları onarmak lazım ha,
baksana çizgili çoraplarım meydan da. burada deli gülmeli ya da ağlamalı. ama bilemedi şimdi.
bilse akıl hastası olmazdı değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder