17 Haziran 2011 Cuma

tez - savunma- jüri




Merak edenler ya da etmeyenler ıcın yıne de yazmalı sankı

Ne oldu kayra senın su savunma jürı tez bla bla dıye aklının ucundan gecırenler suskunlugumu kotu algılamasın
Sakinlestım
Rahatlamadım henuz kanatlanmadım ama ıyıyım ucucak gıbıyım

10 hazıran gunu okula gıttım. Aslında sonucu az cok bılıyordum bıtmedı bu tez yea dıyen bı danısmanım vardı bılıyorsunuz, 2 yıldır nesı bıtmedı anlamadıgım tezımı sundum
Iyı gectı savunma, hatta şaşkınım bana nıye cok saldırmadılar dıye

Teknık sorunlar dışında tezımde bır sorun mevcut degıl
Hatta ıyı seyler oldu

Belkı de ozlenen beklenmeyen bır guzellıkte gectı 10 hazıran
Agustos ortasında bır kez daha jurıye cıkılacak ve dıplomayı alıcaz ıns.

Sonrasında ne olucak bılmıyorum
Bılseydım ucar mıydım ah onu da bılmıyorum
Ama keske gok yuzunun mavılıgı gelecegımı de bulsa, boyasa, kaplasa

3 yorum:

  1. Geçmişler olsun,hayırlı olsun.Ay ne diyeceğimi şaşırdım.Hepsi birden olsun..Her bitişten sonra her başlangıçta işte şimdi başlıyorum der ya insan.Bu kısır döngü hiç bitmez ya.Hayat böyle birşey işte,zevkli dönemeçleri olan her dönemeçten sonra ne görüleceği bilinemeyen zevkli bir oyun.Oyunun içinde bizler artık iyi birer oyuncumuyuz yoksa en berbatındanmıyız.Neyse herşey gönlünüzce olsun.Yeni dönemeçlerde..

    Bulutların üzerinde kalın(Bir süre tabi,sonra lütfen ayaklar yereee :))

    YanıtlaSil
  2. gülümsüyorum. birinin benim heyecanımı paylaşması gülümsetiyor beni. uçuştuk biraz şimdi sakiniz. saolasın. güzel diye bir şey var. beni de bulur elbet.

    YanıtlaSil
  3. Bulur tabi neden bulmasınnn..Yürek güzel olunca, güzellikler dayanamıyor çekim etkisine mecburen geliyor ve buluyor insanoğlunu..

    YanıtlaSil