3 Nisan 2011 Pazar

Hotaru no Haka- grave of the fireflies

uzun süredir film izlemiyordum. evdeki eski cdlere göz atarken bir hazine ile karşılaştım, onlarca film...

grave of the fireflies adlı ateşböceklerinin mezarı olarak türkçeye çevrilmiş enfes bir anime beni bekliyormuş yıllardır. aslında önce kız kardeşimle göz attık, hatta ben lan bilnur 1988 yılı yapımıymış, senle yaşıt film demiştim, acı kokusunu hissetmiş ama pek önemsememiş göz atıp bir kenara kaldırmıştım. uyuyamıyorum ya bu ara, can sıkıntısı gece 2 gibi başladım izlemeye


Grave of the Fireflies (1988) Trailer Kelebegin_Gunlugu

fillerin altında ezilen çimenlerdenseniz ya da insansanız ve çimenlere değer veriyorsanız, çok tanıdık bir hayata göz atmak için izleyin, izlemiş olmalısınız zaten bu güne kadar... geç kalan benim

durun ben gene izleyeyim, belki setsuka'ya şeker uzatırım, ölmesine engel olurum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder