3 Nisan 2011 Pazar

eski albümlerden medet ummak



eskilerde ne var acaba diye baktım bir haftadır eski fotoğraflara, eski albümlerden medet umdum hatta.

belki gördüğüm bir yer, insan bir kocaman anının içine atar beni ve mutlu olurum diye düşündüm

sosyal paylaşım sitesi adı altında asosyal bünyelerin tüm gün vakit geçirdiği siteye eski fotolardan albümler yaptım

2006 yılında gittiğim kazıya dair fotoğraflara bakıp eski arkadaşları yad ettim, eski fotolarıma bakıp ne kadar genç mişim dedim ve dahası
ama hiç birinde kocaman bir mutluluğun içine dalamadım daha çok hüzünlendim.

hüzün ki en çok yakışan şey bize dedim sonra

yakışan ne bana bilemezken , bilinmezliğin içinde nedir özel anlamı bilmediğim bir şarkıya takıldım...

en iyisi dinleyelim, eski albümleri yakalım.
her şey geride kaldı deyip susalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder