4 Nisan 2011 Pazartesi

gir çık, gir çık, git gel , git gel ay gene gel

olan bitenlerden sonra, en gereksiz ya da gerekli en doğru ya da yanlış artık her ne ise , bir garip özelliğim var, huyum var. olan bitenlerin nedenlerini sorgulamak... ne yitirdik neyimiz kaldı neden oldu nasıl oldu niçin oldu, olmasına kim neden oldu başlıkları altında çıkan sonuçtan kendimi sorumlu tutarım. bak gene öyle bir hal içindeyim

neden oldu, nasıl oldu, kim vardı kim kaldı...

birileri giriyor hayatıma ya da girdiklerini sanıyorlar. kız erkek fark etmez. zaten cinsiyet yok ki dünyanda sadece insan var... neyse

giriyorlar hayatıma, kendilerinde bir yer düşünüyorlar, bir yerde tutulduklarını sanıyorlar hayatımda sonra bir şeyler oluyor, yine kendi kendilerine hayatımdan çıkmak istiyorlar, uzaklaşıyorlar ya da daha fazla yakınlaşmayı planlıyorlar. ama sormuyorlar ki, kadın sen ne istiyorsun?

kimseye sözüm yok, kimseye yaparım kesin dediğim bir şey yok. kimseye sensiz olmam da demedim, kimse bensiz olmasın da istemedim.
,sadece bir şeyler paylaşalım istedim, sadece şuan var olalım. zevk alınan şeyi yapalım. şarkı mı şarkı dinleyelim, sohbet mi sohbet edelim, kötü günde yanında mı olalım, olalım. istediğinde var mı olalım, olalım

ama sonra bir bakıyorum yaptığım onların istediği olduğuna rağmen yine de yaranamıyorum. ne yapmalıyım ki, cidden bilmiyorum. işin içinden çıkamıyorum. kimseye bana ters olmasına rağmen yeter be, sen ne diyorsun, hayır ya saçmalıyorsun demediğim, onlara sırf o an bunu istediler diye ayak uydurup ve alttan alttan güzelce böyle olmamasını gerektiğini bildiğimi söylememe rağmen yaranamıyorum.

karar verdim , hayatıma girmelisin sen diyen 10 dakika sonra hayatımda olmamalısın hadi güle güle diyor.

yapmayın bana bunu artık yeter.
zaten uzun süredir kendimleyim, her şeyden çok sıkıldım. kendimden yeteri kadar soğudum. kendimi bile terk edemezken insanların girip girip çıkmalarından bıktım.

gir çık gir çık,git gel git gel
her gelende aynı eylem
acaba ben mi seçemiyorum doğruyu. oysaki doğruyu da aradığım yok, sadece bu an iyi olsun istiyorum ama saolsunlar o anı bile bana haram ediyorlar.

o yüzden en iyi ki peyk dinlemeli, susmalı artık kapıları kapamalıyım. zaten içimdekiyle yeteri kadar dolu, boş,iyi kötü yaşıyorum. yeter!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder