4 Temmuz 2013 Perşembe

artık ben de anneyim hem de kedi annesi



hala bir isim bulamadım. lady diyen var, hiro diyen var beton diyen reçel diyen
dirençarşı'ya kadar vardı olay siyahlığından ötürü

ama ismi yok.
isme gerek yok bir tavrı var. bakışlaır fazla yaramaz.
tırnakları çoktan iz bıraktı bende, her sevdiğim gibi

ulan bu da o şarkıyı mırıldanmama sebep olacak eminim, bir gün dişiliğinden ötürü bir erkek kedi peşinde koşup kacacak. kaçmasa da ben bırakacağım belki de, bilinmez.

evden minder çaldım, büroda kendini toparlayıncaya kadar. sonra elbet evde bir yer edinecek. bu sefer  ne yapıp edip sahip çıkılacak bir isteğe.


küfürbaz, alkolik, şiir kokan bir kadındık, şimdi yeni kokumuz kedi. insan kokmaktan biraz daha iyi sanki.

kedimin anıları da olacaktır kesin, onun için hep buralardayız...



1 yorum:

  1. gözleri çok değişik bakıyo ama : )
    bide sevimli evet
    ve ne güzel bi tanesinin hayatını değiştirmiş oldun .
    isim konusu na gelince ki takılmamışsın isme zaten ama ben de şu diye bişi öneremem
    ama hani rakun yada tavşan tarzı isimler koyma : )
    büyüdükçe bi kişilik çatışması bi kimlik arayışı yaşatıyo sanki : )
    bi de her seferinde başka bi isimle çağırırım bahçedekileri
    o da değişik oluyo : ) sürekli bi,
    gene ne diyo bu be bakışı hep : )
    neyse güzel olmuş, çokta iyi güzel olmuş evet
    ömrü de uzun olsun, tüm sevdiklerimiz gibi.

    YanıtlaSil