22 Nisan 2013 Pazartesi

hatırla, nereye?


ne olacağım ben diye düşündün mü? 
aklınıza gelir mi bu soru , ne olacak böyle diye?

amaç

her insanı bir başarı öyküsü olmayabilirmiş, gördük. peki ya amacı?


olsa ne güzel olurlara gömülüyorum.,

neydi bir çok kez çıkılan farklı yollara ilk adımı atmama neden olan  amaç?

aha! unuttum.



bazen kendime bakıyorum şöyle bir,

o kadar "anın " içindeyim ki, o an neyse olması gereken, olacak gibi olan onu yaşıyorum uğraşmadan, çabalamadan, istemeden belki de...

neydi asıl olması gereken?
bilmiyorum.

üzülüyorum,

kafamı kaldırıyorum bilgisayar ekranından.
dışarı bakıyorum şöyle bir; insanlar koşuşturuyor, ne kadar canlı bir cadde.

ne olacaksın karya, 

ne olacak?
nereye böyle ve ne kadar böyle?

cevabım yoktu.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder