14 Mart 2010 Pazar

ardından

ardından,
bakıp kalan bir kız olabilme şerefi
ve yalnızlığın sinsi uğultulu melodisiyle
yaşayabilen biri olabilme ihtimalleriyle savaştım.
ardından,
gözü yaşlı ya da değil.
sadece adını ve gitme kal fiillerini söyleyebilen
ve aslında hiç birini sesli değil,
öylece içten gelen bir iniltiyle haykırabilme başarısında
olabilen bir insan olma şartında dimdik ayaktaydım.
ardından,
yazdım okudum .
yeni lisanları öğrenme isteğiyle ,
sözlüklerin ve sözcüklerin karmaşık halleri içinde
kendine yeni sıfatlar, fiiller , eylemler, tümleçler seçebilen
ve aslında hiç bir dil bilgisine uyamayan
bir tembel olmayı seçebildim
ardından,
kış ilkbahar yaz sonbahar
4 mevsim 12 ay yaşayabilme, sürünebilme,
hissedip yok sayabilme
ve aslında hepsini bir kenara koyup
sensiz bir insan olabilmeyi seçtim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder